Aplikacija HRM iskustva
Znanje zastarijeva i pada mu vrijednost. Novo znanje treba pravovremeno uočiti, zahvatiti i primijeniti. Nakon definiranja strateški relevantnog znanja za organizaciju te prepoznavanja potreba za znanjem, potrebno je odrediti što organizacija već zna. Ali, samo ono što je relevantno i korisno za organizaciju. Osobito je to važno jer je puno znanja u kategoriji iskustvenog čije je prenošenje kompleksnije od bilo koje druge vrste znanja. Iskustveno znanje sadrži skriveno blago svake organizacije. Tako objedinjena znanja i iskustva važan su faktor u osiguranju konkurentske prednosti svake organizacije.
InfoDom nudi Aplikaciju HRM iskustva pomoću koje se prate iskustva zaposlenika na način da se obuhvate sva znanja, iskustva i reference zaposlenika i suradnika organizacije ili iskustva pojedinaca iz „outsourcing“ tvrtki stečena kako unutar tako i izvan organizacije. To su znanja koja pridonose stvaranju intelektualnog kapitala tvrtke.
Koristi praćenja iskustava zaposlenika za organizaciju:
- respektabilna pozicija organizacije u odnosu na konkurenciju,
- saznanja o relevantnim iskustvima koja je zaposlenik stekao u bivšim organizacijama (iskustva u hrvatskim, ali i međunarodnim organizacijama / projektima),
- brzo organiziranje timova,
- veće zadovoljstvo zaposlenika jer pridonose organizaciji i u segmentima koji primarno nisu u opisu njegovog radnog mjesta,
- potencijali organizacije se optimalno iskorištavaju,
- kupci postaju zadovoljniji.
Oracle HRMS - Oracle Upravljanje ljudskim resursima
InfoDom nudi Oracle HRMS koji je sastavni dio Oracle e-Business Suite (Oracle eBS), integriranog skupa poslovnih rješenja koje pružaju podršku poslovnim procesima u tvrtci.
Oracle HRMS je sustav za podršku poslovnim procesima upravljanja ljudskim resursima koji objedinjuju poslove vezane za zaposlenike, zapošljavanje novih zaposlenika, obrazovanje te korištenje njihovih znanja i vještina potrebnih za odvijanje poslovnih procesa.
Temeljne funkcionalnosti su:
- upravljanje organizacijskom strukturom,
- administracija radnih mjesta,
- upravljanje procesom zapošljavanja,
- održavanje podataka o zaposlenicima,
- upravljanje kompetencijama,
- praćenje uspješnosti i ocjenjivanje,
- praćenje obrazovanja zaposlenika,
- upravljanje procesom nagrađivanja,
- planiranje broja zaposlenih na nivou tvrtke, pozicije ili posla,
- praćenje odsutnosti s posla.
|