Proizvodi i usluge

Dynamics CRM

CRM (Customer Relationship Management) kao skup alata za upravljanje poslovanjem i odnosima s klijentima je element poslovanja koji nerijetko odlučuje o tržišnom pobjedniku. Sistemski rad i praćenje odnosa s klijentima, istraživanje njihovog ponašanja i potreba u fokusu su Dynamics CRM funkcionalnosti.


 
 
Živimo u eri u kojoj su klijenti, odnosno kupci, najvrednija imovina svake kompanije. Da bi se došlo do informacija o kupcima, o tome što oni žele i kakve su njihove potrebe, te da bi se s njima moglo proaktivno i kvalitetno komunicirati, a samim tim i povećati prodaju i zadovoljstvo kupaca,  kompanije moraju imati alate, kakav je upravo Dynamics CRM, koji će im omogućiti efikasno prikupljanje, objedinjavanje i analizu podataka o klijentima, brz odgovor na upite, pravovremeno rješavanje zahtjeva te modeliranje ponude prema željama i očekivanjima kupaca.
 
Kao dio Microsoftove ponude, ovo rješenje je spremno za rad sa često korištenim aplikacijama iz Microsoft-ovog portfolia, kao što su Microsoft Dynamics NAV i Microsoft Office. Dynamics CRM je razvijan s idejom integracije s drugim rješenjima i platformama, te se na brz i jednostavan način uvezuje sa aplikacijama u okruženju korisnika, pružajući pristup u realnom vremenu svakodnevnom skupu tačnih poslovnih informacija i doprinoseći tako efikasnijem radu organizacije.

 

 
 
Podaci koje unesete na jednom mjestu dostupni su u cijelom preduzeću, što ubrzava poslovanje, smanjuje mogućnost greške i stavlja precizne informacije u ruke onome kome su potrebne.
 
Microsoft Dynamics CRM softver i usluge mogu se prilagoditi vašim specifičnim zahtjevima, sve do pojedinačnog korisnika koji može jednostavno da upravlja svojom radnom okolinom i da na taj način dostigne najveću produktivnost.

 


Odgovarajuću brošuru možete preuzeti na linku.

Na linku možete probati besplatnu verziju (30 dana) Dynamics CRM softvera i provjeriti da li je baš to alat za vašu organizaciju.