Industrije

Državna i javna uprava

U vremenu ubrzanog približavanja Bosne i Hercegovine Europskoj uniji, ali i rastućih zahtijeva građana, institucije javne uprave u ovoj zemlji prolaze neizbježnu reformu. U svjetlu približavanja Europskoj uniji reforma se prvenstveno odnosi na interoperabilnost javne uprave u BiH sa europskom. U svjetlu rastućih zahtijeva građana i domaćih i stranih investitora, javna uprava se mora orijentisati na svoje korisnike, građane i privredu, te pružati brže, učinkovitije, transparentnije upravne usluge i na taj način pridonijeti kvaliteti života građana i dodati vrijednost ukupnom uslužnom vrijednosnom lancu u ekonomiji. Primjena informacijsko komunikacijske tehnologije neophodna je u procesu pretvaranja javne uprave u servis građana, a razvoj elektronske javne uprave jedan je od osnovnog razvoja informacijskog društva u BiH.

InfoDom aktivno prati dogadjanja u području reforme javne uprave te učestvuje u strateškim nacionalnim inicijativama koje uključuju poslovni sektor i na taj način povećava nivo svoje poslovne izvrsnosti. InfoDom, kao kompanija „drugačijeg pristupa“, svoj „drugačiji pristup“ izazovima razvoja javnog sektora temelji na integraciji sistemskih znanja pravnih, ekonomskih i inžinjerskih struka te na zakonskim, PRIVREDNIM i tehnološkim okvirima podržanim ICT. InfoDomova iskustva i timovi mladih certificiranih stručnjaka stvaraju kvalitetne proizvode i usluge u području upravljanja znanjem (KMS), upravljanja poslovnim procesima (BPM), Enterprise Resource Management (ERP), te upravljanja dokumentima (DMS) te su kao takvi prepoznati i tijelima javne uprave. Paletom svojih prozvoda InfoDom nudi javnoj upravi podršku u integraciji poslovnih procesa ne samo unutar tijela javne uprave, već i između njih.
InfoDomov sistem e- Charter prva je interaktivna javna usluga s dvosmjernom komunikacijom i prva OneStopShop G2B usluga, ali i G2G usluga koja omogućava elektronsko komuniciranje ministarstava sa firmama, ali i elektronsko povezivanje ministarstava međusobno. Stoga je e-Charter prva potpuno digitalizirana javna usluga u BiH i prvi informacijski sistem integrisan u poslovne procese više različitih ministarstava.
Iz područja eGovernmenta za poslovne funkcije tijela državne uprave nudimo rješenja i usluge za sve funkcije uređene Zakonom o sistemu državne uprave, Zakonom o budžetu i Zakonom o javnoj nabavci:
 
 
 
 Funkcija tijela državne uprave (TDU)
 Procesi za informatizaciju
 InfoDom ponuda
1.  
 Priprema: zakona, propisa, strategija/
programa
 
- Provođenje strategije kroz poslovne procese;
- Modeliranje primjene propisa
 
- Modeliranje procesa i propisa - ARIS (BPM);
- Praćenje razvoja propisa pomoću CROSS Plus;
- e-Sabo
2.

 

 Neposredno izvršenje zakona

 

- Poslovni procesi po posebnim zakonima i procesima

 

- Upravljački registri ministarstava (Državni registri);
- Razvoj SW za rad sistema pomoću tehnologija: IBM (Java - WS - DB2, Lotus Notes-Dommino Server-Domino Doc), Microsoft (.Net), Oracle (CDM)
3.  Inspekcijski nadzor  
- Definisianje nadležnosti TDU;
- Donošenje planova;
- Imenovanja i razrješenja inspektora;
- Upravljanje inspekcijskim slučajevima;
- Generisanje znanja u bazi znanja (ekspertni sistemi)
 - Sistem za planiranje i praćenje inspekcijskog nadzora e-INSPEKTOR
4.  Upravni nadzor - Podrška upravnom nadzoru  - e-INSPEKTOR
5.  Praćenje stanja - Praćenje zadovoljstva građana;
- Praćenje zadovoljstva privrede;
- Naturalno / financijski pokazatelji po upravnim područjima
 - BSC (Balanced Scorecard)
6.  Nabavka, Trezor  IT, Kadrovi, Uredsko poslovanje, Upravljanje dokumentacijom  
- Upravljanje nabavkom i korištenjem proizvoda i usluga;
- Upravljanje budžetskim sredstvima;
- Upravljanje sistemom PPP
- Upravljanje info resursima IRMA;
- HelpDesk usluge;
- Ekspertni sistem za provođenje stručnih ispita ESPI;
- Sistem za planiranje i izvršavanje nabavke - SPIN@;
- Upravljanje razvojnim programima, projektima i uslugama;
- SRMA;
 
7.  Menadžment u tijelima državne uprave  
- Poslovno odlučivanje u TDU;
- Reinženjering poslovnih procesa u TDU;
- Upravljanje u TDU;
- Upravljanje provođenjem strategije;
- Mjerenje izvođenja - Performance Measurement
 
- Modeliranje poslovnih procesa ARIS (BPM);
- Usluge BPR (Business Process Reeingineering);
- EPM (Executive Portfolio Management);
- BSC (Balanced Scorecard)
8.  Policijski poslovi (vojna, temeljna, financijska, pravosudna)  
- Zaštita osoba, objekata;
- Raspoređivanje osoblja;
- Opremanje policajaca;
- Monitoring poslova
- xPolice;
- SRMA;
- Policijska odora