Proizvodi i usluge

Kako?

Šta? Kako? Za koga? 

Po donošenju Državnog budžeta, SPIN@ omogućava kreiranje plana nabavke te u skladu sa planom nabavke registrovanje svih tipova nabavke, ponuda i ugovora, narudžbenica, kao i praćenje realizacije plana nabavke. SPIN@  je sistem koji omogućava informatiziranu primjenu i provodjenje Zakona o javnoj nabavci, odgovarajućih odrednica Zakona o budžetu i pripadnih provedbenih propisa.
 
Učinci sistema:
  • Preglednost i brz uvid u važne informacije o svim nadmetanjima/ponuđačima/ugovorima i realizaciji, od strane svih nivoa upravljanja korisnika pomoću izvještaja,
  • Zakonito i racionalno vladanje sredstvima te usmjeravanje sredstava za postizanje ciljeva,
  • Olakšana izrada plana nabavke za slijedeće razdoblje,
  • Kontrolisano postizanje ciljeva javne nabavke,
  • Povećanje djelotvornosti i preciznosti trošenja planiranog budžeta te na toj osnovi bolje i potpunije ostvarenje ciljeva budžeta,
  • Informatizovana primjena, provođenje i kontrola cjelokupnog postupka javne nabavke,
  • Bitno se olakšava provođenje rebalansa i prenamjene plana nabavke – tačno i ažurno je vidljivo za svaku budžetsku poziciju koliko je novca rezervisano, koliko utrošeno i koliko raspoloživo.
 
Funkcionalnosti sistema:
  • Upravljanje strukturom razvojnih programa,
  • Standardizacija i postavke planiranja projekata i aktivnosti,
  • Vođenje registra projekata i aktivnosti,
  • Podržava višeorganizacijsko upravljanje nabavkom,
  • Konsolidacija na više nivoa,
  • Vođenje kataloga roba i usluga na više nivoa povezanog s ekonomskom klasifikacijom,
  • Definisanje predmeta nabavke pozivanjem na CPV oznake,
  • Decentralizovana izrada plana nabavke te finansijskog plana u skladu sa donešenim Državnim budžetom ili budžetom obveznika Zakona o javnoj nabavki,
  • Bilansiranje i niveliranje planova potreba i planova nabavke,
  • Izrada kalendara realizacije plana nabavke,
  • Vođenje podataka o nadmetanjima, ponudama, ugovorima i plaćanjima,
  • Terećenje stavki plana nabavke u fazi pokretanja nadmetanja i u fazi ugovaranja,
  • Generisanje propisanih obrazaca i interne dokumentacije za nadmetanje,
  • Praćenje životnog ciklusa nadmetanja i ugovora,
  • Praćenje realizacije kroz praćenje narudžbenica, računa i građevinskih situacija,
  • Izrada planova plaćanja