|
Kako? |
|
Po donošenju Državnog budžeta, SPIN@ omogućava kreiranje plana nabavke te u skladu sa planom nabavke registrovanje svih tipova nabavke, ponuda i ugovora, narudžbenica, kao i praćenje realizacije plana nabavke. SPIN@ je sistem koji omogućava informatiziranu primjenu i provodjenje Zakona o javnoj nabavci, odgovarajućih odrednica Zakona o budžetu i pripadnih provedbenih propisa.
Učinci sistema:
-
Preglednost i brz uvid u važne informacije o svim nadmetanjima/ponuđačima/ugovorima i realizaciji, od strane svih nivoa upravljanja korisnika pomoću izvještaja,
-
Zakonito i racionalno vladanje sredstvima te usmjeravanje sredstava za postizanje ciljeva,
-
Olakšana izrada plana nabavke za slijedeće razdoblje,
-
Kontrolisano postizanje ciljeva javne nabavke,
-
Povećanje djelotvornosti i preciznosti trošenja planiranog budžeta te na toj osnovi bolje i potpunije ostvarenje ciljeva budžeta,
-
Informatizovana primjena, provođenje i kontrola cjelokupnog postupka javne nabavke,
-
Bitno se olakšava provođenje rebalansa i prenamjene plana nabavke – tačno i ažurno je vidljivo za svaku budžetsku poziciju koliko je novca rezervisano, koliko utrošeno i koliko raspoloživo.
Funkcionalnosti sistema:
-
Upravljanje strukturom razvojnih programa,
-
Standardizacija i postavke planiranja projekata i aktivnosti,
-
Vođenje registra projekata i aktivnosti,
-
Podržava višeorganizacijsko upravljanje nabavkom,
-
Konsolidacija na više nivoa,
-
Vođenje kataloga roba i usluga na više nivoa povezanog s ekonomskom klasifikacijom,
-
Definisanje predmeta nabavke pozivanjem na CPV oznake,
-
Decentralizovana izrada plana nabavke te finansijskog plana u skladu sa donešenim Državnim budžetom ili budžetom obveznika Zakona o javnoj nabavki,
-
Bilansiranje i niveliranje planova potreba i planova nabavke,
-
Izrada kalendara realizacije plana nabavke,
-
Vođenje podataka o nadmetanjima, ponudama, ugovorima i plaćanjima,
-
Terećenje stavki plana nabavke u fazi pokretanja nadmetanja i u fazi ugovaranja,
-
Generisanje propisanih obrazaca i interne dokumentacije za nadmetanje,
-
Praćenje životnog ciklusa nadmetanja i ugovora,
-
Praćenje realizacije kroz praćenje narudžbenica, računa i građevinskih situacija,
-
Izrada planova plaćanja
|