|
Za koga? |
|
Namijenjen je državnim i drugim tijelima koja su korisnici budžeta: tijela državne vlasti BiH, pravnim osobama koje su obveznici primjene Zakona o javnoj nabavki te svim organizacijama koje žele efikasno upravljati procesima nabavke.
Koristi za korisnika:
-
Bolja orijentisanost na strategijski management praćenjem realizacije programa, projekata i aktivnosti,
-
Standardizacija nabavnih modela,
-
Jednostavno, djelotvorno i transparentno vođenje postupka javne nabavke,
-
Detaljna implementacija nadzornih funkcija pomoću kojih odgovorna osoba može lako pratiti tok svake pojedine nabavke,
-
Preglednost, ekonomičnost, ekspeditivnost,
-
Upravljanje dokumentacijom nadmetanja
Prednosti:
-
Potpuna usklađenost sa zakonskom osnovom BiH,
-
Usmjerenost prema smjernicama EU,
-
Djelotvorno korištenje i nadzor sredstava budžeta,
-
Naturalno (količinsko) planiranje kao osnova za transparentnost planiranja, te kvalitativni pomak u odnosu na finansijsko planiranje,
-
Veći broj kontrolnih funkcija u postupku nabavke,
-
Širok spektar izvještaja koji daju pregled na svim nivoima upravljanja nad živim podacima,
-
Definisana odgovornost svakog pojedinog učesnika u postupku trošenja sredstava budžeta,
-
Zakonito i racionalno vladanje sredstvima.
Povećanje produktivnosti i smanjenje troškova:
Reference:
-
Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO)
-
Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR)
-
Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture (MMPI)
-
Financijska agencija (FINA)
|