Proizvodi i usluge

Oracle nabava/prodaja

Šta? Kako? Za koga? Oracle financije Oracle nabava/prodaja Oracle projekti 
Oracle Purchasing - nabava, pokriva cijeli ciklus nabave od zahtjeva, naručivanja, prihvaćanja i kotrole robe. Upravlja s kompletnom nabavom za potrebe firme, od roba, usluga, repromaterijala, uz mogućnost biranja najpovoljnijeg ponuđača i postizanja najboljih uvjeta. Unutar aplikacije ugrađen je sustav ‘odobravanja’ i automatska izrada dokumenata sukladno odgovornosti pojedine uloge i/ili osobe u firmi. Ne samo naručivanje nego i isporuka, kontrola isporučenog i usporedba sa naručenim, dio su modula. Važno je napomenuti još jednom potpunu integriranost sustava s ostalim Oracle aplikacijama, posebno je zbog kontrole nenamjenskog trošenja važna integracija : GL, AP, PO. Tako npr., prilikom upisa zahtjeva za kupnju odreðenog sredstva, sustav automatski kontrolira da li još uvijek postoji raspoloživih planiranih financijskih sredstava za kupnju dotične robe, pa ako ne, daje se poruka da su namjenska sredstva potrošena. Odobrenje može dati u tom slučaju samo osoba koja ima veće ovlasti unutar firme.

Oracle Inventory (INV) - upravljanje skladištem Centralni je izvor informacija za proces planiranja. Omoguæava fizičko upravljanje zalihama. Ono što je jako važno napomenuti, to je da se nabavlja ono što treba, onda kada treba i da na zalihama nikada robe nije više nego je nužno. U modul je ugrađeno više različitih veoma kompleksnih algoritama koji omogućavaju projekciju potreba za materijalima u budućnosti. Koristeći dana pravila i projekciju potreba, sustav upozorava i preporuča kada, što i koju količinu treba nabaviti da bi se zadovoljile potrebe poslovanja, prvenstveno se misli na proizvodni proces. Firme imaju naravno više fizičkih skladišta koja su distribuirana na širokom području, no Oracle INV sustav omogućava da se postavi veći broj fizičkih skladišta koji mogu sadržavati iste ili različite robe sa isto tako različitim namjenama. Postavlja se logički na nivou aplikacijskog sustava jedan master INV koji osigurava kontrolu i ravnotežu između globalnih i lokalnih roba i materijala. Radeći na ovaj način, lokalni proizvodni i distribucijski centri imaju kontrolu nad područjem za koji su zaduženi, dok istodobno za poslovnog partnera, kupca ili dobavljača, imaju kompletnu sliku stanja u grupi. Usko je povezan s OP, AR/AP, OE, GL i CM, dakle podatak koji je ušao u sustav kroz OP raspoloživ je i u INV i svim ostalim modulima.

Order Management (OM) - upravljanje prodajom Aplikacija procesira narudžbu kupca upravo u onim koracima kako je definirano poslovnim pravilima. Povezana je s saldakontijem kroz koji se prati izvršavanje financijskih obveza kupca, sa modulima koji prate isporuku robe, skladištem i proizvodnjom. Oracle aplikacije stvarno upravlja narudžbama kupaca nasuprot paketima koji imaju samo funkcije unošenja narudžbi. Rezultat je znatno unaprijeđenje usluga Vašim kupcima. Oracle softver osigurava međusobnu neovisnost stavki, gledajući kupca kao jedinku. Dodatno, sustav je provjeren u radu s izuzetno velikom kolièinom narudžbi - kritičnim djelom posla za ovakav tip industrije kao što je Vaša.

Oracle umreženi aplikacijski moduli, nude Internet-bazirano rješenje koje omoguæava firmi ‘to collaborate on supply chain decision-making’. Ove aplikacije povezuju firme, upozoravaju partnere na promjene u lanacu dobavljanja, i osiguravaju obuhvatnu metriku dobavljaèkog lanca. Oracle nudi tehnološko rješenje za CPFR (Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment), inicijativu koja osigurava velièanstven dobitak.

Važno je istaknuti funkcionalnost modula praćenja i predviđanja naplata. Oracle rješenje usklaðuje transakcije vezane za Kupce, automatski kreira odbitke, te ima sveobuhvatan sustav praćenja kredita.