Proizvodi i usluge

Šta?

Šta? Kako? Za koga? 

Sistem Planiranja i Izvršavanja Nabavke (u daljnjem tekstu SPIN@) je web sistem koji omogućava korisnicima kreiranje planova potreba za robama i uslugama, odnosno iskazivanje svojih zahtjeva za sredstvima iz budžeta. SPIN@ omogućava kreiranje plana nabavke u skladu sa zakonskim okvirima te u skladu s planom nabavke registrovanje svih tipova nabavke, ponuda i ugovora, narudžbenica, kao i praćenje realizacije plana nabavke.
 
Sistem SPIN@ svojim funkcionalnostima nudi jedinstveno rješenje za:
  • upravljanje strukturom programa, projekata i aktivnosti,
  • upravljanje katalogom strateških roba i usluga,
  • planiranje potreba,
  • planiranje nabavke,
  • provodjenje tendera,
  • upravljanje postupcima javne nabavke i dokumentacijom tendera,
  • ugovaranje i narudžbenice.

Brošuru sistema SPIN@ možete pogledati ovdje
Prezentaciju sistema SPIN@ možete pogledati ovdje