Sistem e-INSPEKTOR predstavlja ekspertni sistem koji u potpunosti podržava rad inspekcije te je izrađen u skladu s direktivama Europske Unije (za područja različitih inspekcija).
Temeljna svrha e-Inspektora je povećanje efikasnosti i efektivnosti rada inspekcijskih službi.
Sistem nadzire i poboljšava primjenu propisa i usklađuje djelovanje inspekcijskih službi.
Sistem u potpunosti podržava sve poslovne procese rada inspekcije: planiranje nadzora, upravljanje rizicima, vođenje registra objekata i subjekata nadzora, priprema inspektora za nadzor, rad na terenu (sastavljanje zapisnika, donošenje rješenja, prekršajnih naloga), upravljanje dokumentima (DMS), popunjavanje i dijagnostika pomoću lista provjere, automatska veza na pisarnicu, digitalna arhiva, evidencija dojave i praćenje izvršenja mjera, upravna konzola (BAM), analiza podataka i izvještavanje.
Brošuru e-Inspektor preuzmite ovdje
Sustav eInspektor u medijima:
|